Årets Julkortsswap

Julkortsswappen har blivit en tradition och det kommer att bli en även i år, det blir sjätte året 🙂

Hoppas att du vill vara med!

Alla får vara med julälskare med eller utan blogg, julbloggare, scrappare och kortmakare eller är det kanske bara så att du gillar just julkort.

För att anmäla sig skickar man ett email till mig, anmälan senast 30/11: julen@gladers.net

Du skickar 5 julkort till mig och får tillbaka 5 julkort från andra julälskare.

När jag får ditt mail skickar jag min adress. Du postar senast den 5/12 ett kuvert med 5 julkort till mig, inuti lägger du ett frankerat kuvert adresserat till dig själv så delar jag upp julkorten och postar tillbaka 5 julkort från andra deltagare till dig. Jag kommer att göra sorteringen den 10-11/12 så det är viktigt att dina kort har kommit till mig då.

Du skriver förstås på dina julkort vem de är ifrån, glöm inte bloggnamnet ifall du har en blogg (man måste inte blogga för att få vara med). Skicka julkort som du själv skulle bli glad över att få. Du väljer själv ifall du vill skicka julkort som du har pysslat ihop själv eller om du köper dina julkort.
Alltså: anmälan senast 30/11 till julen@gladers.net.
Julkorten postas till mig senast 5/12 så jag hinner sortera och posta tillbaka dem i god tid före jul. Jag kommer att påminna alla som anmält sig i slutet av november 😉

Jag kommer att försöka dela upp så att du får tillbaka kort som är jämbördiga med de du skickat men det beror ju förstås på vad övriga deltagare skickar (ex hemmagjorda kort, lite lyxigare köpta kort eller billiga kort, alla julkort går naturligtvis lika bra att delta med men jag tänker att har man själv lagt ner tid på att göra egna julkort uppskattar man att få det tillbaka). Det finns så många köpta julkort i olika prislägen som är vackra. Alla ska känna att de är välkomna att delta! Känner du någon julälskare som gillar julkort får du gärna berätta för dem om swappen och du får gärna berätta på blogg och instagram men detta är inget måste.
Direktlänk: https://mariesjulblogg.wordpress.com/julkortsswappen/
julkortsswap

2 tankar om “Årets Julkortsswap

  1. Pingback: Tack till Våran lilla julvrå – Maries strålande jul

Lämna en kommentar