Tack till Våran lilla julvrå

Ett stort tack till Annie och Våran lilla julvrå, du har gjort mig så glad och rörd!  I sitt inlägg om Julbloggskärlek skriver Annie så här om min blogg:

Det här är den första julbloggen jag började följa och min absoluta favoritjulblogg. Marie skriver så fint om sitt julfirande och hennes jultraditioner, och hennes genuina kärlek till julen genomsyrar hela bloggen. Dessutom anordnar hon en julkortsswap varje höst och sprider ännu mera julglädje omkring sig. Den här julbloggen är ett måste för varje julälskare!!!

Kan man bli annat än tårögd över dessa fina ord?

Dessutom vann jag tredje priset i hennes jullotteri som hon ordnade tillsammans med sin syster (@lillaskaparboden). Tillsammans med priset fick jag även en egen julklapp och ett eget julkort tillsammans med julkorten till julkortsswappen och ett brev som även det gjorde mig så rörd. Tack så mycket för allt snälla fina Annie, du sprider sådan julkärlek och jag är så glad över att ha lärt känna dig på nätet och få följa ditt och hundarnas liv. Om jag skulle skicka julbloggskärleken vidare skulle din blogg absolut finnas med.
annie

2 thoughts on “Tack till Våran lilla julvrå

  1. Jag tycker det är så härligt att det känns som om man känner många julbloggsmänniskor fast man aldrig har träffats. Gillar både din och Annies blogg (bloggar)!
    SV: Ja det är underbart att det äntligen är dags för julförberedelserna på riktigt. Som vi längtat! Jag smyger in advent lite pö om pö nu. Och rätt vad det är har maken ordnat nåt också =)

    Gilla

  2. Åh vad gullig du är <3!
    Jag drömmer om att någon gång ska kunna göra en resa genom Sverige och hälsa på alla människor man har 'lärt känna' på nätet! Hur häftigt skulle inte det vara?!! Då skulle du och Johanna vara två av de människor jag skulle vilja besöka:)) Vissa känner man bara att man har mycket gemensamt med:)

    Gilla

Kommentera

