Minikort

Jag gjorde fyra små minikort som fick följa med vinsterna i julquizen. Lite mindre än tagsen som jag visade förra veckan. De här bokmärkena köpte jag förra året, jag blev så glad när jag hittade dem. Det är inte helt lätt att hitta bokmärken numera. Sådana här tomtebokmärken hade jag som barn så för mig är de väldigt mycket nostalgi ❤
quiz

One thought on “Minikort

  1. Vilken nostalgi, ja! Även då jag var liten var bokmärken inne, nu vet jag inte hur det är med det längre, men just tomtarna var en stor favorit även här. Den lycka man kände när man hittade tomte ark på affären alltså.. och så hade man fina album och placerade dom så prydligt, jag bytte plats på dom varje vecka haha 🙂 Minnen!

    Gilla

Kommentera

