Julig scrapträff

Idag har jag varit på en scrapträff med jultema, vi fick glögg och pepparkakor när vi kom dit, det var julpyntat och det var julmusik. Jättemysigt! Tillsammans med ett par kompisar och ett helt gäng andra scrappare har jag sedan ägnat hela dagen åt att göra julkort. Det är väldigt roligt att komma iväg så här ett par gånger om året, speciellt som idag när det var jultema men nu är jag väldigt trött i huvudet. En del av detta har jag pysslat med idag, några av korten är klara men de flesta ska få lite dekorationer. Jag är på god väg med årets julkort! De översta blev en mysig färgkombo, nästan så att jag ångrar att jag inte köpte material så jag kunde göra en omgång till.
julkort

Har ni gjort något juligt idag?

One thought on “Julig scrapträff

Kommentera

