Postnord missunnar mig glöggen

I fredags fick jag ett paket i brevlådan som skulle ha varit spännande och roligt att få, istället blev det en besvikelse eftersom det innehöll en krossad glöggflaska.
1006
Som synes har man inte tagit hänsyn till AKTAS etiketten.
1006b
Jag vågade inte ens packa upp för det var glaskross i hela lådan. Glöggen hade läckt utanför så säkerligen var det många som fick glöggdoftande post. Det doftade i alla fall gott i köket tills vi tömde glaskrosset i återvinningen. Flaskan var väl förpackad men lådan måste ha blivit rejält klämd under transporten, jag ska reklamera hos Postnord så det kommer med i statistiken åtminstone.

Uppdatering! Saturnus har tagit kontakt med mig och skickar en ny flaska ❤

Kommentera

