Bloggstatistik

Tidigare har jag bloggat på vår egen domän gladers.net och då har jag bara kunnat se statistik till hemsidan inte till bloggarna så det var kul att kunna göra det i år men det är betydligt färre besökare till julbloggen än till min hemsida om julen. Maries Julstuga har haft 96.587 unika besökare under november/december. Julbloggen Maries strålande jul har under motsvarande period haft 3.537 unika besökare. Sedan starten i juni har det varit 6.468 unika besökare och 15.905 visningar. En gigantiskt skillnad mot hemsidan! Tyvärr har jag inte program installerade på den här datorn så att jag kan uppdatera hemsidan men jag blir faktiskt lite sugen på det.

Förutom själva indexsidan (home) som haft flest visningar har följande inlägg varit de mest visade:
1. Jag har smakat Blossa blåbär ingefära (leder stort och har haft visningar samtliga dagar)
2. Mina juligaste inköp i Ullared
3. Juldukning
4. Julkortsswappen
5. Julquiz del 1

Top fem på besökande länder ser ut så här:
1. Sverige
2. Finland
3. Norge
4. USA
5. Frankrike

November är den månad som haft flest besökare och de sidorna som visades mest på julafton var julquizinläggen.
unspecifiedehexnzb1

One thought on “Bloggstatistik

  1. Kul att se vad det är läsarna gillar! Borde kanske kika statistiken för mina bloggar 🙂

    Fin mugg – GreenGate? Ser väldigt gott ut med polkagrisen!

    Solsken
    Linda

    Gilla

Kommentera

