Julig tekopp

Den här fina tekoppen köpte jag för julklappspengar, den är god att dricka ur så jag är så nöjd ❤ Jag köpte den på Indiska och den fanns i fler färger.
te

One thought on “Julig tekopp

  1. Tack så mycket för fina ord! Jag brukar faktiskt tänka på dig också under årens gång och hoppas att allt är bra med dig 🙂 Det blir ju ett så stort glapp mellan nyår och hösten och så lär man på nått vis känna varandra i inläggen mer och mer under bloggsäsongerna så det blir ju lite tomt när säsongen är över! Det har som vanligt gått så fort även denna gång och nu står ett nytt år för dörren. Jag hoppas att du får ett riktigt bra nyår och ett fantastiskt 2017! Och så hoppas jag att vi ses här i julbloggarnas värld till hösten igen 🙂 Ska kika in i din vardagsblogg då och då och lämna lite avtryck! Kikar in här på nyårsafton jag också med en riktig nyårshälsning, känns som att det är roligast att skriva gott nytt år på självaste dagen 🙂

    Gilla

Kommentera

