It’s beginning to look a lot like christmas

Nu har vi snart städat klart i vardagsrummet, julklappspapperna får ligga kvar tills alla har slagit in sina julklappar men i övrigt känns det ganska klart. Julklapparna ligger runt julgranen och då känns det genast mer verkligt att det faktiskt snart är julafton även om jag inte hittat julkänslan helt ännu. Jag hoppas verkligen att den dyker upp innan julen är över, jag hade faktiskt mer julkänsla inombords förra söndagen. Men nu laddar vi för årets sista skol- och jobbvecka!
Såhär ser det ut bredvid mig just nu:
klapp1
klapp2
klapp3
klapp4
Även de älskade gamla stora tomtarna är på plats, ingen jul utan dem! Den vita står på sin plats i köket, där har jag inte fotograferat ännu (har lite plock kvar där).
moss
Mina små mailegmöss i asken har som vanligt fått en liten julgran där de har hängt upp sina julstrumpor och små julgranskulor. Som ni ser är jultomten med släden på väg till dem 🙂 jag älskar sådana här små detaljer.

”It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas”

It’s beginning to look a lot like Christmas
Everywhere you go
Take a look in the Five and Ten
Glistening once again
With candy canes and silver lanes aglow

It’s beginning to look a lot like Christmas
Toys in every store
But the prettiest sight to see
Is the holly that will be
On your own front door

One thought on “It’s beginning to look a lot like christmas

Kommentera

