Juliga kassar

Jag har köpt några juliga kassar, den i mitten köpte jag när vi var på Ikea och den är min favorit, så himla fin! Jag ångrar att jag inte köpte fler men bor alltför långt ifrån Ikea för att köra dit igen innan jul. Idag hittade jag de båda andra på Rusta, inte lika fina men väldigt juliga. Jag ska använda mina kassar till julklappar innan de läggs under granen. Vi har jättestora papperspåsar och jutesäckar men de här känns mer praktiska till förvaring och förflyttning. Bra när man börjar köpa julklappar väldigt tidigt 🙂 så det får bli dagens tips från mig.
kassa
Har ni sett liknande shoppingpåsar i fler butiker?

2 thoughts on “Juliga kassar

Kommentera

