Glögg från Ikea

Vi brukar köpa mängder med olika lättvins- och alkoholfria glöggsorter varje år. Vanligtvis brukar jag bara recensera dem som jag sponsras med i bloggen men jag tänkte att det kan ju vara kul att dela med mig av fler provsmakningar även om jag läggar större fokus på sponsringarna med tillverkarnas information.
ikeaglogg
Den här köpte vi på Ikea, den var helt ok men inte så mycket mer. Ganska tam i smaken, smakade varken så mycket äpple eller några glöggkryddor. Jag älskar t.ex. Kiviks varm och kall. Denna glöggen var god, men ingen vi kommer att köpa igen.

One thought on “Glögg från Ikea

  1. Tack så mycket för svaret! 🙂 Ska absolut söka det till våren med en del andra utbildningar, får se vad man nappar på! Det var ett bra tips, tror det är jättebra att testa ett jobb via vik eller praktik innan man går in för att utbilda sig så vet man att man gör rätt val! Sen känns det ganska motiverande att söka sig till ett jobb där man vet att man behövs dessutom 🙂

    Gilla

Kommentera

