Våra katter i juletid

Jag har letat upp några mysiga julfoton på våra katter.
p1000830
Chanel och Tusse som sover i en tomteluva.
dsc00503
En äkta lussekatt (för att ingen ska undra så hade hon bara bandet när jag fotograferade så ingen fara att hon skulle tugga det i sig)
2014-12-25-00-34-07
Julaftonsnatt, gästerna har åkt hem och vem ligger mitt på bordet och sover på den fina julduken, dessutom bland smulorna från julfikat.
p1010053
Den omskrivna vita julgranen… här sover Chanel uppe på grenarna men det var Tusse som knäckte den.
Sedan måste jag ju även visa några gamla favoritfoton från 1996 på mina första egna katter, Figaro, Mozart och Lady.
julen1
julen2
julen3julen4
image1
Foto från 2004 på Celine
144_4448
Figaro samma år, han gillade tomteluvan, jag tror att han kände sig fin i den när han blev fotograferad.

4 thoughts on “Våra katter i juletid

Kommentera

