Julklappstips till kattälskaren

Min fina tekopp kommer från HM, kanske ett julklappstips till kattälskaren? Jag tycker om att ha lite udda muggar och koppar. Att låta sakerna ha sin historia, det behöver ju inte vara att dussin likadana. Den här koppen har ingen historia med att den köptes på någon semester eller dylikt, jag har heller inte fått den i present utan köpte den själv men för mig symboliserar den min kärlek inte bara till katter utan att det faktiskt finns fem svarta katter på den. Lika många svarta katter som har funnits i mitt liv nämligen Maja, Mimmi, Mulle och Murre som är änglakatter och en av våra nuvarande busiga pälsklingar Tusse.
mugg

Kommentera

