Glögg till advent

Saturnus är min mest trogna sponsor i julbloggen, jag har fått smaka deras nyheter ända sedan hallonlakritsskalleglöggen och det är jag så tacksam för. Deras smaksatta glöggsorter brukar bli mina favoriter. Igår fick jag leverans av de här spännande sorterna:
saturnus
Eget foto på min hylla i köket.

Som ni kanske minns köpte vi själva polkagrisglöggen i Ullared och då skrev jag så här, (länk). Visst har den blivit en favorit, det ska bli spännande att smaka de andra.

POLKAGRISGLÖGG – EN NY JULKLASSIKER OCH ÅRETS SNACKIS

I Grenna Polkagriskokeri bakas karamellerna för hand efter Amalia Erikssons recept från 1859. I vår Polkagrisglögg blandas mintiga smaker, lekfulla ränder och kryddig glögg till en ny julklassiker. Jättekonstigt och jättegott! Servera rykande varm eller frostigt kall med is. Alkoholfri, 50 cl.

Kommentera

