Julig kudde

När jag fyllde år fick jag ett presentkort av mina svärföräldrar och igår köpte jag en kudde för det. Visst är den fin! Jag har inte bestämt säkert vilken soffa den ska ligga i men jag tror det blir i den grå soffan däruppe, känns som att den passar bäst där även om den gör sig fint i de vita sofforna här nere också. Lyxigt med presentkort då man själv kan gå och välja något man annars inte unnat sig att köpa! Kudden är köpt på Åhlens.
kudde

Tiden springer så fort nu, nästa vecka är det adventsveckan. Åh så mysigt, den bästa tiden på året är snart här. underbart!

Jag har vunnit ett fint pris hos Annie i Våran lilla julvrå men det härliga paketet jag fick förtjänar ett eget inlägg som jag inte har hunnit skriva ännu så det kommer i helgen, Annie skickade även Julbloggskärlek till min blogg vilket jag blev oerhört glad över så hennes fina ord kommer i samma inlägg. Jag ska även lägga in något av mina äldre personliga inlägg från den gamla bloggen.

One thought on “Julig kudde

Kommentera

