Sådan mor sådan son

Igår fick jag ett sms från min 17-årige son som berättade att han köpt en stickad tröja och att han trodde jag skulle gilla den, och det gör jag förstås 😉
j
Han har köpt tröjan på HM. Kan berätta att han faktiskt t.o.m. är en större glöggfantast än vad jag är och det säger inte så lite. Han sparar och dricker glögg hela året och i December tar han med sig saftglögg och bjuder kompisarna i skolan. Äpplet faller inte så långt från trädet 🙂 Jag startade min hemsida 1999 där Maries julstuga fortfarande ligger kvar på nätet, det var året han föddes så har har liksom fått kärleken till julen med modersmjölken.

 

One thought on “Sådan mor sådan son

Kommentera

