Intervju om bloggen

Jag har blivit intervjuad om bloggen och intervjun hittar ni här

Jo, det är ju faktiskt så att jag började skriva om mina jular på nätet redan på 1900-talet långt innan julbloggarnas tid och ibland undrar jag själv om jag verkligen har mer att dela med mig av men så länge jag tycker det är roligt så fortsätter jag. Jag känner inga uppdateringskrav utan skriver när jag känner för det, jag håller inte koll på alla trendiga nyheter, det finns det så många andra som gör utan skriver om sådant jag isåfall själv köper men försöker att inte ha alltför mycket julnyheter utan hålla det personligt och det är även de personliga julbloggarna som tilltalar mig själv mest. Lika barn leka bäst 😉 Jag älskar att läsa om hur andra faktiskt firar sin jul, traditioner, mat mm.

 

 

Kommentera

