Plockar bort hösten inomhus

Det där lät kanske lite konstigt, det jag menar är att idag har jag plockat undan ljuslyktor, höstlöv mm som jag har pyntat med under hösten. Just nu ser det faktiskt lite vintrigt ut istället eftersom jag behållit vitt och fattigmanssilver.
hylla
Så här ser t.ex vår ljushylla i köket ut. Tills adventpyntet kommer fram ställde jag dit de fyra nya ljuslyktorna från Ullared. Den lilla metallrenen köpte jag på Eko tidigare i höst, övrigt är gammalt. Min plan är att starta adventspyntningen redan nästa helg. Både maken och jag jobbar mycket i December och sedan har vi barnens musikframträdanden på kvällarna och helgerna så det gäller att vara ute i god tid och med den julstämning jag känner inombords så längtar jag!!

One thought on “Plockar bort hösten inomhus

Kommentera

