Hej mitt vinterland!

Årets första snö, vi är väl sist i landet men för mig är det stort. Jag trodde att jag skulle vakna till en vit värld i morse och blev så besviken när det var barmark. På orten jag jobbar (3 mil bort) kom det snö i förrgår men inte här. På förmiddagen började det att snöa på jobbet och det var snö hela vägen hem, äntligen! Väl hemma sprang jag runt med mobilen innan jag gick in och efter en frisk promenad i snöandet så satte jag på Hej mitt vinterland på Spotify. Wow vilka julkänslor det blev med  lite vitt utanför fönstret. Nu har jag plockat fram mina julklappspapper och ska slå in lite julklappar. Vilket tur att jag har ledig eftermiddag just idag så jag kan frossa i firandet av första snön så mycket jag vill 🙂

s1
s2
s3
s4
Ser ni hjärtat i snön som Kung Bore lämnat till mig precis bredvid vår tomt.

3 thoughts on “Hej mitt vinterland!

  1. Grattis!!! Vad glad jag är för din skull att även ni får njuta av den här snön!!! Man får sådana otroliga julkänslor och julenergi med allt det vita utanför fönstret! Mina promenader med hundarna blir alltid längre för jag vill inte gå in…:)))
    Du behöver inte maila din adress; jag har den ju redan eftersom jag är med i julkortsswappen:)
    Din vinst kommer efter helgen; jag ska försöka få i ordning EN försändelse med både julkorten och din vinst så det tar några dagar för mig att fixa det:)
    Kul att du ville vara med i lotteriet! Det har verkligen gett mersmak så jag funderar skarpt på att införa det som tradition varje julbloggsäsong! Det är roligt att göra saker som andra uppskattar:)

    Ha det bra och njut av snön!!
    Kram!

    Gilla

Kommentera

