Tidning med julspecial

När jag kom hem från jobbet igår väntade den här godingen på mig i brevlådan, tillsammans med årets första pepparkakor med ädelost blev det en perfekt fredagskväll. Och vet ni, jag har även lyssnat på julmusik. För mig skänker julmusik så mycket glädje och jag har känt i veckan att nu vill jag inte vänta längre för jag vet att jag inte tröttar innan julen i alla fall. En mörk kväll, tända ljus och julmusik, mer behövs inte för att hjärtat ska fyllas av julkärlek 💚

Jag har de senaste åren tyckt att det är väldigt mycket reklam i tidningarna och att de inte är värda sitt pris, ändå vill jag ju gärna få njuta av några julnummer under hösten. Det är typ enda gången som jag unnar mig tidningar. I år valde jag därför ut två av mina favorittidningar och gjorde en kort prenumeration på dem och igår kom första numret, verkar som jag har timat prenumerationen perfekt (vilket var meningen) 🙂lantliv
Vad tyckte jag då? Jo, det är mycket härlig julinspiration att bläddra i. Dock vet  jag inte om det är värt lösnummerpriset på 79kr… så jag är nöjd med min lilla prenumeration.

Glöm inte bort att skicka era svar till julquizen idag, det har kommit in så många svar att jag har bestämt mig för att lägga till ytterligare ett pris, det kommer att lottas ut bland alla dem som inte hade alla rätt. Sedan lottar jag ut två priser mellan dem som hade flest (alla) rätt också som jag lovat förut. Det är trevligt att se hur många som tyckte att det var roliga och utmanande frågor!

4 thoughts on “Tidning med julspecial

  1. Julmagasinen är verkligen ett härligt sätt att hitta julstämning men jag kan bara hålla med om att det är alldeles för mycket reklam och att många av tidningarna är oförskämt dyra. Ha en fortsatt mysig helg!

    Gilla

  2. Jag älskar också känslan jag får av julmusik; jag blir genast lugnare…:) Och jag brukar också ta korta prenumerationer runt jul, fast i år har jag valt bort Lantliv…få se om jag köper den senare (om jag har pengar kvar…)

    Gilla

  3. Visst är det mycket reklam, men oj vad jag gillar lantliv! Föresten…har du sett att du som prenumerant inte får inred tidningen automatiskt med nummret? Om du ej fixat den finns instruktioner på en av de första sidorna hur man fixar den!

    Gilla

Kommentera

