Juleskum provsmakning

sasong_juleskum_640x360
Nu har även min familj provsmakat årets smak på juleskum, nämligen tomtegröt och kanel. Själv tyckte jag att lukten påminde om ett luktsuddi som jag hade som barn, jag samlade på luktsuddin och dessvärre var det nog det med kanellukt som jag inte tyckte luktade så gott… Smaken då, det första man kände var kanel men när man tuggat lite så smakade det verkligen tomtegröt, dock väldigt söt tomtegröt. Kommentarerna här hemma var:
-skumt!
-åh vad gott!
-det smakar verkligen tomtegröt med kanel
-jo, det var väl ok
-konstigt
-originalet är godare, men helt okej

One thought on “Juleskum provsmakning

Kommentera

