Fler julklappstags

Visst är det trevlig att göra sina julklappar lite mer personliga, jag har därför gjort lite fler julklappstags, grunden är samma som de förra (finns här).

image5
Jag har skurit cardstock i lagom storlek, fäst en liten bit mönstrat papper, dekorerat med bokmärken samt ett litet snöre. Slutligen gjort hål i ett av hörnen.

image6
På baksidan fäste jag ett hjärta för att hålla snöret på plats. Jag satte även en gluedot under rosetten på framsidan.

image7

image8

 

5 thoughts on “Fler julklappstags

  1. Vilka fina julklappstags, det kanske jag skulle försöka mig på att göra några. Har inga julklappar att slå in ännu men dessa kan man ju göra i förväg. Måste bara köpa lite mer pysselmaterial 😉

    Gilla

  2. Jättefina! Alltså, jag måste ha något negativt psykologiskt filter när jag tittar på de jag gör själv; jag tycker alltid att andra gör finare saker än jag själv…
    Men det är kul att göra tags i alla fall:)

    Gilla

Kommentera

