Lattemuggar nyheter

Det är inte så ofta som jag visar nya produkter i bloggen men jag gör några undantag för mina absoluta favoriter 😊 Har ni någon favorit bland lattemuggarna från GreenGates höst/vinter kollektion 2016? Svårt att välja när det finns så många fina, jag älskar deras vackra porslin och det är roligt att man kan kombinera olika färger och mönster med varandra. Jag har ett gäng julmuggar och ett gäng som används resten av året men jag behöver ett par muggar till. Jag tror att jag gillar Bianca muggen och alla Alicemuggarna bäst i den här kollektionen. Men jag är ju svag för GreenGates blommiga muggar också och det är sådana jag har mest av men jag tycker nog att de jag redan har är finare än just de här blommönstren.
greeng

Kommentera

