Årets första glögg

Trots att högsommarvärmen dröjer sig kvar här i södra Sverige så hade jag min glöggpremiär för säsongen i förrgårkväll och det var inte alls dumt.

goji.jpg

Jag tänkte komma med ett litet tips på alternativ till russinen i glöggen, nämligen Gojibär de är väldigt nyttiga och innehåller antioxidanter, mineraler och vitaminer. Jag tyckte de var goda i glögg men jag får kanske utfärda en liten varning för ingen annan i familjen tyckte det så det är ju förstås en smaksak.

Kommentera

